Her kan du lese hva du skal gjøre hvis du har kjøpt et produkt fra oss som dessverre har gått i stykker på grunn av en produksjonsfeil.
For at vi skal kunne behandle reklamasjonen din mest mulig effektivt, må du enten svare på en av e-postene du har mottatt fra oss angående bestillingen din. Eller skriv til oss på vår e-post - vi tar ikke imot reklamasjoner over telefon eller via vår chat, da vi må se bilder og ofte ha en vurdering fra vår leverandør før vi kan ta en avgjørelse.
Vennligst inkluder dette i e-posten:
Vær oppmerksom på at vi som regel må sende reklamasjonen videre til våre leverandører, som vil vurdere reklamasjonen. Det kan derfor ta noen dager før vi kommer tilbake til deg med et svar på reklamasjonen din.
Når vi behandler reklamasjoner, henviser vi til de generelle reglene om reklamasjonsrett. Du er selv ansvarlig for at produktet er brukt og behandlet på riktig måte. Vi dekker ikke feil som skyldes feil bruk, forsømmelse eller slitasje som følge av overdreven bruk.
Du må derfor selv vurdere om du mener det er en produksjonsfeil før du reklamerer.
Hvis du selv har skadet produktet på grunn av en feil, hjelper vi deg selvfølgelig også gjerne med å prøve å løse dette.